Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2014 20:19 - Уважаван Hip-hop and R'n'B DJ на 19 години- възможно!
Автор: brunnysmile Категория: Музика   
Прочетен: 876 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2014 20:21


 image
   Името му е Росен Грозев. Той е на 19 години и е родом от Бургас. Какво го прави по-различен от другите ли? Факта, че на тази възраст за разлика от своите връстници, той вече има професия, насока и цели в живота. Буразглии могат да се радват на невероятния му стил в най-известните клубове в морския град, в които се слуша хип-хоп и Р"н"Б музика. По- известен като DJ Pokera, стотици момичета танцуват под ритъма на миксовете му.
   За мой късмет успях да го издиря и да му задам няколко въпроса :)

 Аз: Какво друго трябва да знаем за теб, освен, че си DJ?

DJ Pokera: Занимавам се с много неща, членувам в организации от неправителствения сектор. Обичам да комуникирам с различни хора и това ме зарежда с положителна енергия.

Аз: Какво те амбицира да станеш това, което си?

DJ Pokera: Всичко започна като мини-хоби. Бях насочен от професионалисти в жанра и това ме амбицира да се занимавам и аз професионално. Също така харесвам нощния живот и хора, които се забавляват. Когато аз ги карам да танцуват, това ме кара да се чувствам още по-добре.

Аз: Изброи три от нещата, на които държиш най-много.

DJ Pokera: Приятели, музика, семейство.

Аз: Довърши с една дума изречението: "Музиката за теб е....."

DJ Pokera: Lifestyle

Аз: Като какъв се виждаш в бъдеще?

DJ Pokera: Времето ще покаже, но може би се виждам сред първите най-добри DJ в България.

Аз: Какво би казал на младите хора, за да ги мотивираш да слушат повече хип-хоп?

DJ Pokera: Това е истинската музика, нещата от живота. Както можеш да плачеш на рап, така можеш и да танцуваш на него.


Искрено благодаря на Росен Грозев а.к.а. DJ Pokera за това откровено и непринудено блиц-интервю! Пожелавам му успех и скоростно изкачване по стълбата на успеха!!! :)



Тагове:   музика,   интервю,   Нощен,   начин,   живот,   рап,   хоп,   НА,   хип,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brunnysmile
Категория: Тя и той
Прочетен: 32543
Постинги: 12
Коментари: 9
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930