Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2014 15:45 - Когато музиката говори вместо нас
Автор: brunnysmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 913 Коментари: 0 Гласове:
0



image 
   Често ми се случва да успявам да олицетворявам себе си, или по-точно моментното си състояние и чувства благодарение на музиката. Може би защотото от малка се занимавам с музика и винаги съм гледала на нея от по-различен ъгъл.
   Има една много хубава мисъл, която гласи, че "Когато сме весели, слушаме ритъма на музиката, но когато сме тъжни разбираме смисъла на текста й.". Ако можеш да вникаш във всеки кик, звук и като цяло синхронизирането на всички звуци, съставящи един инструментал, ти ще можеш да разбереш какво е искал да пресъздаде композитора в момента, в който е писал "бийт-а". По същия този начин е лесно да се разбере и дали когато певицата или певеца пее текста, той влага чувство или го пее, защото трябва.
   Може би това е причината да съм привърженик на хип-хоп културата. Единственият стил, в който има толкова артисти, които предпочитат да пишат текстовете си сами, за да пресъздадат истинска изживяна история. Някои от тях дори пишат и музиката си.
   В моя свят е много по-лесно да се изразят чувствата и емоциите чрез песни- било то когато съм тъжна или весела. Обичам да пиша музика- да я излагам на показ-не...но изливайки мастило по белите листа, аз се освобождавам от негативната енергия. Изключение прави ако навън е топло и вали дъжд- както бях написала в преден пост :D
   Вие обичате ли да изразявате себе си с музика или ако "да"- какъв е вашият стил на изразяване? :)


Тагове:   музика,   стил,   емоция,   писане,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brunnysmile
Категория: Тя и той
Прочетен: 32526
Постинги: 12
Коментари: 9
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930